نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود محرم محمود کریمی


واحد 

حاج محمود کریمی

من مثل پرهای علم ،من مثل پرچم حرم

سر تا پا وقف تو شدم ، من وقف ماتم توام

جون عالم به فدای موج سرخ پرچم هات

پخش و دانلود



تک

حاج محمود کریمی

شب دوم محرم

علم به دوشه سقا چشم های زینب دریا 

پر فرشته تر شده از اشک زهرا

 حسین آمده از راه

 (بسیار زیباست )

پخش و دانلود


تک

حاج محمود کریمی

شب هفتم محرم

روی دستم زنده بمون پسرم

 پیکرت تا به حرم ببرم

پخش و دانلود



تک

حاج محمود کریمی

 بابات نوحه میخونه ،دست هاش غرق در خونه

 بین خیمه و میدان حراسون و سرگردونه

پخش و دانلود


واحد

حاج محمود کریمی

اولین روز است بی گهواره میگردی علی 

یک شبه برای خود شدی مردی علی 

پخش و دانلود 

با تشکر از وب سایت عصر انتظار

نظرات 2 + ارسال نظر
یا ثارالله 9 آبان 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.sarala.blogfa.com

عالم همه قطره و دریاست حسین (ع)
خوبان همه بنده و مولاست حسین (ع)

*****************

بنام نامی ..........
با سلام
تشکر و سپاسگذار از حضور شما در وب بنده
موفق و سربلند باشید
خوشحال میشم باز هم به من سر بزنی
با تشکر
النماس دعا
یا هو

احمدابهری 11 آبان 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام.بایک سبک زمینه جهت پنج شب اول ماه محرم به روزیم. التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی علیرضا خاکساری)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد