نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

جارو زدم بابا خونه را با این موهام

جارو زدم بابا خونه را با این موهام 

منتی بزار امشب پا بگذار روی این چشمام

روی دلم غم هجرونه توی چشمام ابر بارونه یکی اشکه یکی خونه بابا

توی حسرت سرت چشم پر آب منه

امشب دیگه شب تعبیر خواب منه

بابا اگر بیای امشب شب تعبیر خواب منه 

قد کمون من یادگار بازاره

وقتی راه میرم بابا شونه هام به دیواره 

کف پاهام پر از خاره

از پر چادر پاره گلهای لاله میباره 

روحم میزنه پر از خونه تنم 

روی زخم های لبت من بوسه میزنم 

عمه حلالم کن خیلی زحمتت دادم 

این محبت های تو نه نمیره از یادم 

شب آخرمه امشب

 رسیده جون من بر لب میسوزم در میون تب 

بابام داره میاد موهام پریشونه 

چشمام مثل دلم یک کاسه خونه

گل بوسه آتش گونه هام رو سوزونده

 روی دست بی جونم جای سلسله مونده 

بی تو تنها به سر بردم

 نبودی تو زمین خوردم

 شبیه غنچه پژمردم

 روی پلک های ترم رد کبودیه 

این یادگاری دست یهودیه 


شب سوم محرم 1392

دانلود با نوای حاج حسن خلج 

پخش و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد