نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود گلچین سید علی مومنی

دانلود گلچینی از زیبا ترین شورهای سید علی مومنی در سال های 92 و 93 در ادامه مطلب ...

شور 
شب سوم محرم 92
جنون منو به لیلی ام برسون 

شور 
سالگرد سید جواد ذاکر 
منم یه روز عاقل بودم عشق تو مجنونم کرد

شور 
سالگرد سید جواد ذاکر 
دلت میشه هوایی میگفتی جمله هایی ...

شور 
می بده به من ... 

شور 
در خونه ات آقا من گدا شدم
قبول کنه زهرا من گدا شدم ....


شور 
میخوای خدایی شی بگو رقیه  ...


شور 
حالا که مجنونم کردی 

شور 
مولا یه نظر بکن امشب بیام کربلا

شور 
من گدای حسینم در هوای حسینم

شور 
تا در این خونه ام یه نوکرم
پخش و دانلود

شور 
جارو کش روضه تم حسین 
همه اینو میدونن دیوونه رقیه تم حسین

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 30 مرداد 1393 ساعت 01:59 ب.ظ http://shiaye-ali.blogfa.com

سلام

اجرکم عند الله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد