نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

مرا از بند این دنیا رها کن

مرا از بند این دنیا رها کن

رها از این همه چون و چرا کن

دلم را زیر و رو کن با نگاهی

دلم را با نگاهی کربلا کن

 

ببین این اشک و این شور و نوا را

خدایا دوست دارم روضه ها را

بگیر از من هر آنچه خواهی اما

نگیر از من حسین و کربلا را

 

رها کن قلب من را از غم امشب

نگاهی کن به اشک شوقم امشب

اگر کامل کنی احسان خود را

شوم کرب‌و‌بلایی من هم امشب


یوسف رحیمی

نظرات 2 + ارسال نظر

باسلام و احترام خدمت شما دوست و همراه همیشگی ... شرمنده باز مزاحم شدیم
با مجموعه فایل های صوتی شهادت مولا علی علیه السلام ،
با نوای سینا خوشرفتار به روز شدیم.
قدم به روی چشمهای ما بذارید و مارو با حضور و نظرات خوبتون خوشحال کنید.

حضور و نظرات شما موجب دلگرمی ما کمترین نوکران اهلبیت برای ادامه دادن این حرکت میباشد .... منتظریم

لبیک یا خامنه ای ./

اهل بیت 2 9 مهر 1393 ساعت 07:28 ب.ظ http://ahlebeyt2.blogfa.com

اگه با تبادل لینک موافقی یه سر به وبلاگ من بزن و اعلام رضایت کن ممنون نظر یادت نره
خواهشا ما را با عنوان" وبلاگ رسمی اهل بیت" لینک کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد