نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

من که مظلوم ترین رهبر دنیا هستم

من که مظلوم ترین رهبر دنیا هستم

بعد سی سال پی دیدن زهرا هستم


من همانم که کم آورد به پای غم او

که نرفت از نظرم صحنه ی قد خم او


من که مشهور به فتاحی خیبر هستم

من که در ارض و سما شهره به حیدر هستم


هرچه دیدم در و دیوار،به یادش بودم

چشمم افتاد به مسمار،به یادش بودم


من که سی سال ز هجران رخش خون خوردم

تازیانه به کف هرکه،که دیدم مُردم


شعله می­دیدم و با خاطره ی گیسویش

ناله کردم که چرا سوخت ز کینه رویش


من همانم که کشیدند مرا در کوچه

حرمتم را بدریدند خدا ! در کوچه


من همانم که خجالت زده از زهرایم

او زمین خورد و نشد من به کنارش آیم


نرود از نظرم  ناله ی یا فضه ی او

دگر از غنچه ی نشکفته ی شش ماهه نگو


نرود از نظرم پشت سرم می آمد

تا در آن معرکه باشد سپرم می آمد


من چه گویم که چه ها بر سر او آوردند

دست او را ز من غمزده کوته کردند


حق بود شاهد من قلب حزینم چه کشید

سوی زهرای جوانم ببرم موی سفید


جواد حیدری

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد