نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود مداحی محمد علی بخشی


این روضه هم تقدیم به همه عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام 

با نوای محمد علی بخشی

پخش و دانلود


شور

جارو کش میخونتم

پخش و دانلود


شور 

ای کاش حرمت بودم 

پخش و دانلود

 

سایت فردوس 

محمدعلی بخشی جدید بخشی سبک دانلود 

واویلا تو مدینه شده غوقا


شعر و دانلود در دو کیفیت همراه فایل تصویری با نوای سیدعلی مومنی ( حتما دانلود کنید ) در ادامه مطلب . . .

ادامه مطلب ...

قصه کوچه ، راوی . . .


فاطمه گفت :ای دشمن خدا و دشمن رسول خدا و دشمن امیر المؤمنین!پس دستش را بر در گذاشت تا مانع من از باز کردن در شود. به طرف در رفتم،استقامت کرد؛با تازیانه بر دست هایش زدم،به دردش آورد،صدای ناله و گریه اش را شنیدم.نزدیک بود دلم بسوزد و برگردم که به یاد کینه های علی و حرص و ولع او در ریختن خون بزرگان عرب و نیرنگ محمد و سحرش افتادم؛پس در حالی که او خود را به در چسبانده بود تا مانع شود با تمام توان لگدی به در زدم [ناگهان] فر یادی کشید که گمان کردم مدینه زیر و رو شد،وصدا زد:«ای بابا ای رسول خدا این چنین رفتار می شود با حبیبه ات و دخترت،آه ای فضّه!مرا بگیر به خدا قسم فرزندی که در شکم داشتم کشته شد» صدای ناله اش را از درد سقط در حالی که به دیوار تکیه داده بود شنیدم.در را باز کردم و داخل شدم،به من چنان رو کرد که چشمهایم تاریک شد.از روی مقنعه طوری بر دو گونه اش زدم که گوشواره ها پاره شد و به زمین ریخت.

 

علی از خانه بیرون آمد.همینکه چشمم به او افتاد،به سرعت از خانه خارج شده(وفرار کردم) به خالد و قنفذ و همرا هانشان گفتم:از گرفتاری بزرگی رها شدم[و در روایت دیگر:جنایت بزرگی مرتکب شدم که بر خود ایمن نیستم،این علی است که از خانه بیرون آمده،من و همه شما توان مقاومت در برابر او را نداریم].علی خارج شد،در حالی که فاطمه دست برد تا پیشانی خود را ظاهر کند و به خدا استغاثه کند،علی چادر بر او کشید و گفت:ای دختر رسول خدا!خدا پدرت را رحمت بر عالمین مبعوث کرد؛قسم به خدا اگر نقاب از چهره برداری و هلاکت این خلق را بخواهی قطعاً دعای تو را اجابت می کند واز این ها بشری بر روی زمین باقی نمی ماند.چون تو و پدرت نزد خدا بزرگتر از نوح هستید که به خاطر(دعای)او همه اهل زمین و خلق زیر آسمان را هلاک کرد مگر آنها که در کشتی بودند. و قوم هود را به سبب تکذیب پیامبرشان هلاک کرد و قوم عاد را به باد صرصر و قوم ثمود را با دوازده هزار نفر به اطر کشتن آن ناقه و بچه اش عذاب کرد. منزلت تو و پدرت نزد خدا بالا تر از هود است و تو ای سیّدة زنان جهان بر این خلق نگون بخت موجب رحمت باش و موجب عذاب مباش.


علامه مجلسی(ره)در بحارالانوارمجلد30 صفحه287 رقم151 


 

حال بنشین خودت حساب بکن لگد  و تازیانه و اینکه

پشت در مادری است که قطعا درب از پیکرش بزرگتر است


دیگرعناوین این صفحه : شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، اتفاقات فاطمه ، ماجرای کوچه ، نامه عمربن خطاب به معاویه ، حمله عمر به خانه علی بن ابی طالب ، عمر بن خطاب ، در کوچه بنی هاشم چه گذشت عمربن خطاب کیست

ددیگر مطالب مرتبط : سخنان امام علی (ع) بر مزار فاطمه الزهرا (س) 

از مرتضی گرفت کسی آفتاب را


کی گفته است صورت زهرا کبود شد

سیلی که خورد صورت مولا کبود شد

 

خورشید را به خاطر تکّه زمین زدند

از بهر خاک مادرم، آیا کبود شد

 

سائل مگر رسیده است که پشت در آمده است

این چه کرامتی است که یکجا کبود شد

 

از مرتضی گرفت کسی آفتاب را

از آن به بعد بود که دنیا کبود شد

 

سنگینی غلاف وَ شمشیر بین آن

یا بازویش شکسته شد و یا کبود شد

 

باور نمی کنیم که دستی بلند شد

باور نمی کنیم که ... اما کبود شد

 

رنگ کبود شاخصه ی برگ یاس شد

از آن زمان که مادر گلها کبود شد

 

تا کربلا ادامه ی این ضربه می رود

پس روزگار زینب کبری کبود شد

 

بیت علی بهشت معلای عالم است

حوریه در بهشت معلا کبود شد

 

جواد حیدری

شعرفاطمیه شهادت حضرت زهرا روضه باز شعر شهادت شعر کوچه لعنت الله عمر