نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

گر قسمتم شود که تماشا کنم ترا

گر قسمتم شود که تماشا کنم ترا

 

اى نور دیده جان و دل اهدا کنم ترا

 

این دیده نیست قابل دیدار روى تو

 

چشمى دگر بده که تماشا کنم ترا

 

تو در میان جمعى و من در تفکرم

 

کاندر کجا برآیم و پیدا کنم ترا

 

هر صبح جمعه ندبه کنان در دعاى صبح

 

از کردگار خویش تمنا کنم ترا

 

یابن الحسن اگر چه نهانى ز چشم من

 

در عالم خیال ، هویدا کنم ترا

 

گویند دشمنان که تو بنموده اى ظهور

 

زین اقتراى محض مبرا کنم ترا

 

همچون موید به تکاپو مگر دمى

 

اى آفتاب گمشده پیدا کنم ترا

دیگرعناوین این صفحه :  مهدی (عج)  یامهدی  صاحب الزمان  شعرمهدوی   شعر در رابطه با حضرت مهدی  شعر انتظار  گل نرگس امام زمان انتظار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد