نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

پرستوی مهاجرم چرا ز لانه می روی


پرستوی مهاجرم چرا ز لانه می روی
اگر ز لانه می روی چرا شبانه می روی


قرار من، شکیب من، مهاجر غریب من
فدای غربتت شوم که مخفیانه می روی


حیات جان، امید دل، علی بود ز تو خجل
که با کبودی بدن، ز تازیانه می روی


کبوتر شکسته پر، مرا به همرهت ببر
چرا بدون جفت خود، ز آشیانه می روی


چهار طفل خونجگر زنند در غمت به سر
تو بر زیارت پدر چه عاشقانه می روی


الا به رخ نشانه ات مگر، شکسته شانه ات
که موی زینبین خود نکرده شانه می روی


فتاده بر دلم  شرر، که تو در این دل سحر
ز همسرت غریب تر، برون ز خانه می روی


همای بی ترانه ام، چرا ز آشیانه ام
به کوی بی نشان خود، پر از نشانه می روی
 

پخش و دانلود این ابیات با نوای حاج حسن خلج


نکته ای از شعر :

پرستو پرنده ایست که تمام بدنش کبود است ...ای مادر

خلج فاطمیه جدید روضه خلج فاطمیه دانلود نوحه فاطمیه خلج جدید نوای خلج سبک روضه خوانی روضه حضرت زهرا روضه مادر خلج کامل سایت حسن خلج

نظرات 4 + ارسال نظر
بی تا 14 اردیبهشت 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://the-one.blogfa.com

سلام
ایام شهادت بی بی فاطمه زهرا (س) بهتون تسلیت میگم.

راستش نوحه خدا مادرم را کجا میبرند میخواستم کل نت رو زیر و رو کردم پیدا نکردم میخواهش کنم اگه دارین بهم بدین؟

موفق و پیروز باشید

قاسم 16 مرداد 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام, ضمن تشکر از شما. میشه لطفا فایل صوتی مداحی شعر بالا (پرستوی مهاجرم ...) رو برام ارسال کنید

محمدحسین 19 آذر 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام, ضمن تشکر از شما. میشه لطفا فایل صوتی مداحی شعر بالا (پرستوی مهاجرم ...) رو برام ارسال کنید

سارا 6 اردیبهشت 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://setarepoosh.blogfa.com

سلام من فایل صوتی این مداحی رو پیداش نمی کنم؛اگه ممکنه لینک دانلودش رو بذارید یا اگه زحمتی نیست برام بفرستین؛ممنون
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد