نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

هرسحر منتظر یار نباشم چه کنم



هرسحر منتظر یار نباشم چه کنم
من اگر منتظر یار نباشم چه کنم؟


گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است
خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم؟


عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند
من برآنم که گرفتار نباشم چه کنم؟


تو چه کردی که من از خواب وخوراک افتادم
راستی راستی بیمار نباشم چه کنم؟


چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر
عاشق روی تو نباشم چه کنم؟


ابرویت تیغ مصرٌی است که جان میطلبد
به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم؟


خواستم نام مرا هم بنویسند همین
سر بازار خریدار نباشم چه کنم؟


من اگر مثل تو هرصبح وغروبی آقا
فکر بین در ودیوار نباشم چه کنم؟

 

 

 

علی اکبر لطیفیان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد