نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

بر شاخه خونی شده دیگر ثمری نیست


کوچه
تا خانه بجز راه کم ومختصری نیست
آهسته برو صبر کن اینجا خطری نیست


بعد از پر وبالی که زدم دور وبرم را
گشتی که ببینی اثر از بال وپری نیست؟


رفتیم به خانه نکند گریه کنی خب
قربان تو که خوبتر از تو پسری نیست


وقتی که رسیدیم تنت اینبار نلرزد
یک طور نشان میدهی اصلا خبری نیست


حالا به رخم خیره شو تا خوب ببینی
از ضربه ی آن حادثه دیگر اثری نیست؟


از روسری وگوش من این منظره پیداست
بر شاخه خونی شده دیگر ثمری نیست

 

حسین رستمی

شعرفاطمیه شهادت حضرت زهرا روضه باز شعر شهادت شعر کوچه لعنت الله عمر روضه کوچه و امام حسن

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع 22 بهمن 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://tahatolou.persianblog.ir


و ما 12 اسفند حماسه ای دوباره خواهیم آفرید...

حماسه ای که دشمنانِ در کمین نشسته ایران اسلامی را یک بار دیگر ناامید خواهد کرد.
موج وبلاگی جهادگران مجازی از تمام وبلاگ نویسان درخواست می‌کند که با نوشتن یک پست با عنوان «من رای می دهم» به موج بپیوندد.



1- هر وبلاگ نویس یک یا چند پست در وبلاگ خود با عنوان "من رای می دهم" بنویسد.

2- وبلاگ نویس لینک مطلب خود را در وبلاگ "www.mojecyber.parsiblog.com" یا در این تاپیک به ما بدهد تا مطلب لینک شود.

3- حتی الامکان از برچسب های مناسب استفاده شود... مانند:

موج ، موج وبلاگی ، نهمین انتخابات مجلس ، مجلس ، انتخابات ، رای ، من رای می دهم ، من رای میدهم ، رای میدهم ، ما رای میدهیم ، حضور ، مشارکت ، مشارکت حداکثری ، جبهه جهادگران مجازی ، موج وبلاگی جبهه جهادگران مجازی ،

4- وبلاگنویسان لطف کرده از سایر وبلاگنویسان دعوت به نوشتن مطلب در وبلاگهایشان کنند.

خادم الشهداء 1 اسفند 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://babolharam.mihanblog.com

باسلام
ممنون
التماس دعا

مخلص بچه هیئتی ها 19 فروردین 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://nokarkhoone.blogfa.com

گفتمش نقاش را از غربت زهرا بکش
گریه کرد و با قلم یک چادر خاکی کشید،
گفتمش پس غربت زهرا کجای نقش بود؟
ناله کردو زیر چادر غنچه پر پر کشید...
==================================
اگر گناه دو عالم به روی دوش من است
سر خوشم که حضرت زهرا پرده پوش من است...
با اجازه تون میخوام این شعر بسیار زیبا رو تو وبلاگم با ذکر منبع.
درپناه حضرت مادر(س)
یا علی مدد
التماس دعا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد