نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

به‌ داغ‌ غمت‌ مبتلایم‌، حسین‌



به‌ داغ‌ غمت‌ مبتلایم‌، حسین‌

چو نی‌ از غمت‌ در نوایم‌ حسین‌

 

مرانی‌ مرا از در خانه‌ات

‌اگر چه‌ بدم‌، آشنایم‌ حسین‌

 

اسیر هوایم‌، سراپا خط‌ایم

‌ولیکن‌ محب‌ شمایم‌ حسین‌

 

تو دستم‌ بگیر از کرم‌ ای‌ کریم

‌که‌ من‌ بنده‌ ای‌ بینوایم‌ حسین‌

 

تویی‌ مظ‌هر رحمت‌ کردگار

من‌ آن‌ عاصی‌ پر خط‌ایم‌ حسین‌

 

به‌ هنگام‌ بیماری‌ و درد و غم

‌دهد تربت‌ تو شفایم‌ حسین‌

 

نما دعوتم‌ بار دیگر زلط‌ف

‌که‌ من‌ عاشق‌ کربلایم‌ حسین‌

 

نوازش‌ کن‌ از لط‌ف‌ و احسان‌ مرا

که‌ کلب‌ در این‌ سرایم‌ حسین‌

 

به‌ اشک‌ تو من‌ آبرو یافتم

‌بود گوهر پر بهایم‌ حسین‌

 

بود نام‌ تو روز و شب‌ ذکر من

‌شده‌ زینت‌ هر دعایم‌ حسین‌

 

به‌ هنگام‌ مردن‌ به‌ لط‌ف‌ خدا

بود آخرین‌ حرف‌ نایم‌ حسین‌

 

به‌ فردای‌ محشر که‌ دستم‌ تهی‌ است

‌تویی‌ ط‌الب‌ اشک‌هایم‌ حسین‌

 

بگو هاشمی‌ با خلوص‌ و صفا

که‌ بر آستانت‌ گدایم‌ حسین‌

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
مفیدوزیبا
زحمت کشیدید
اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظرتونو بگید
اگه خواستید ما رو با نام وبلاگ امیرالمؤمنین(ع) لینک کنید.

یاس پهلو شکسته 7 فروردین 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://h-o.blogfa.com

سلام
وب خوب وارزشمندی دارید. چنانچه تمایل به تبادل لینک دارید .مرا با نام " وبلاگ تخصصی کربلایی حسین امید علی"
لینک کرده اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
موفق باشید.

علی تنکابنی 14 فروردین 1391 ساعت 01:00 ق.ظ http://shahadat4.blogfa.com

نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

http://shahadat4.blogfa.com

نرگس 20 فروردین 1391 ساعت 11:12 ق.ظ http://151349.blogfa.com

چـه کسی میداند که تو در پیلـۀ تنهایِ خود تنهایی ! چـه کسی میداند که تــو در حسرت یک روزنه در فردایی ! پیلــــه ات را بگشـا ؛ تـــو به اندازۀ یـــــک دنیـایی !

انصارالمهدی(عج) 23 فروردین 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://entezar92.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
من با افتخار شما رو لینک کردم .شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید.
در ضمن با مطلبی به نام «الگو» آپم.منتظر حضور گرمتون در وبلاگم هستم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید.
ممنون
به امید ظهور آقا
یا علی

باز هم آدینه ای آمد ولی مهدی کجاست؟
یک نفر می گفت مهدی جمعه ها در کربلاست
روبه سوی کربلا کردم فریادش زدم باز هم ندبه ای ازهجر مولا دم زدم
آمد از سوی ندایی ای اهل انتظار!اندکی دیگر صبوری میرسد از ره نگار...

سلام علیکم با مطلبی در مورد «پرچمِ قیامِ حضرت» در خدمتتون هستم خوشحال میشم قدم رنج کنید و تشریف بیارید
مهدوی باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد