نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

تا عمر دارم به پای غمت گریانم یا ارباب


هر روز پای هر محنت گریه می کنم

بر هر هزار زخم تنت گریه می کنم


با نوحه های هر شب تو گریه می کنم

با روضه های دل شکنت گریه می کنم


یعقوب های چشم من از دست رفته اند

از بس برای پیرهنت گریه می کنم


در بین قبرهم کفن کربلا به تن

از داغ جسم بی کفنت گریه می کنم


گاهی شبیه روز دهم سرخ می شوم

بر لحظه به نی شدنت گریه می کنم


ای سوخته ترین بدن زیر آفتاب

بر زخم تاول بدنت گریه می کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
psd1 1 آبان 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

با سلام


دنیا همه دیوانه و شیدای حسین است
مهر همگان خاک کف پای حسین است

خداقوت


یا حق..................

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد