نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

وای مادر من غریبه ..

یک نوحه برای دانلود قرار دادم کیفیتش خوب نیست اما شعرش ...


السلام علیک یا امام حسن مجتبی مظلوم علیه السلام


پر درده سینه ، قلبم حزینه

 شد پاره پاره جگرم از زهر کینه

 اما خدایا این غم من نیست

 قاتل قلب من شده داغ مدینه 

با قلب خسته دلم شکسته 

یه عمر یه بغضی راه گلوم رو بسته

یه زخم کهنه که کسی نمیدونه غیر از این دل شکسته


من چون گلی پژمرده ام از درد و رنج و غصه ها افسرده ام 

من یادگار کوچه ام  یک باره هم در کودکی من مرده ام 

یک عمرکه این قلبم غمگینه

 آرزوی من فقط همینه

 الهی هیچ کس هیچ وقت نبینه 

مادرشو که نقش زمینه ...


حسین سیب سرخی 

پخش و دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی بشیری 17 فروردین 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.mbashiri.blogfa.com

عالی بود
خیلی سالارید

یه نفر 11 آذر 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ بوووود.ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد