نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دانلود مداحی حضرت زینب علیها سلام

شور 

حسین وای از لب عطشانت 

پیکر بی جانت ، شکسته استخوانت

 خواهرت به قربانت

حسین غم دارم بی اندازه 

چه کرده نعل تازه

 یک پیکر صدها نیزه 

وای از چشمان هرزه


حسین سیب سرخی 

پخش و دانلود 

دانلود مداحی شهادت حضرت زینب جدید سیب سرخی شهادت حضرت زینب 92 

نظرات 2 + ارسال نظر
313 7 خرداد 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

باسلام
منور بفرمایید و مورد عنایت نظرات خویش
تشکر
www.mobin-nahavandi.ir
اگر تمایل داشتید لینک نمایید

بسم رب الحسین
با سلام
شما از من خواسته بودی که اسم وبلاگم رو عوض بکنم
می خواستم به شما بگم برادر عزیز من اول اینکه وبلاگ من هم مال شما ولی من وبلاگم را سال 1388 تاسیس کردم شما سال 1389 به نظر شما حق با کیه
منتظر جوابتون هستم
یاعلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد