نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...
نوای کربلا

نوای کربلا

شعر و دانلود مداحی و تصاویر مذهبی - نیست ما را جز دلی مشتاق دیدار حسین ...

دلبرا دریاب ما را در شب تلخ فراق

دل هزاران درد دارد یک دوا آن هم تویی

صد هزاران غصه دارد یک شفا آن هم تویی


سفره ی دل را نکردم باز من بهر کسی

یک نفر با درد من هست آشنا آن هم تویی


در رکوعم در سجودم در قنوتم ای صنم

با خدای خود نمودم یک دعا آن هم تویی


دلبرا دریاب ما را در شب تلخ فراق

دل فقط یک ناله دارد یک نوا آن هم تویی


صورتم را خاک پایت میکنم همچون سگان

یک نفر باشد در عالم شاه ما آن هم تویی


با  کسی کاری ندارم غیر تو ای نازنین

دل به یک دلبر نموده اکتفا آن هم تویی


گر دو چشمم باز بیند پرده های کعبه را

یک تمنا میکنم من از خدا آن هم تویی


گر شده کافر دلم از عشق چشمانت چه باک

شافعی دارد دلم روز جزا آن هم تویی


شعر از محمد هاشم مصطفوی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد